SEO optimalizace

Na základě výsledků SEO analýzy se pustíme do SEO optimalizace. Ta obsahuje následující operace:

  • oprava chyb, které odhalila SEO analýza
  • volba klíčových slov
  • analýza konkurenčních stránek a konkurenčnosti zvolených klíčových slov
  • úprava textů
  • linkbuilding (budování zpětných odkazů)
  • social linkbuilding (budování sociálních interakcí na sociálních sítích Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Delicious, Linked In, Stumbled Upon atd.)

 

1) Oprava chyb, které odhalila SEO analýza

Navrhneme vám jak vyřešit chyby, které objevila SEO analýza a případně i pomůžeme s jejich nápravou (za předpokladu přístupu do administrace vašich stránek a že to samotný systém bude umožňovat).

 

2) Volba klíčových slov

Cílem každého je být na prvním místě ve vyhledávačích. Ale na jaká slova? Nyní se zastavte a dejte si na čas. Pečlivě si rozmyslete na jaká klíčová slova chcete aby vás zákazníci našli. Optimální je volit 4-6 klíčových slov na stránku. Pokud chcete optimalizovat stránky na více klíčových slov, lze zapojit také podstránky webu. Pokud si nebudete vědět rady, jaká slova použít, rádi vám poradíme.

 

3) Analýza konkurenčních stránek a konkurenčnosti zvolených klíčových slov

Tato část je velmi důležitá. Čím více lidí působí ve stejném oboru, jako vy, tím náročnější je jim konkurovat. To je logické jak v praxi tak i ve světě SEO. Čím více lidí optimalizuje stránky na určité slovo, tím těžší je dostat se na stejné klíčové slovo na přední příčky vyhledávačů. Proto analyzujeme konkurenci a obtížnost optimalizace vašich stránek na zvolená klíčová slova.

 

4) Úprava textů

Na základě klíčových slov a analýzy konkurence bude potřeba upravit vaše současné texty na stránkách. Možná bude potřeba nějaké další texty vytvořit, poupravit strukturu webu a další drobnosti. Navrhneme vám vhodné použití sémantiky v těchto textech.

 

5) Linkbuilding

Linkbuilding nebo, chcete-li, budování zpětných odkazů, je základním nástrojem SEO optimalizace.

 

Co jsou to zpětné odkazy?

Zpětné odkazy jsou odkazy na vaše stránky z jiných stránek. Vyhledávač přemýšlí tak, že když na vás někdo odkazuje, musí k tomu mít dobrý důvod. Tím by v ideálním případě mělo být to, že vaše stránky jsou zajímavé. Pokud na vás odkazuje hodně lidí, máte zřejmě hodně zajímavý obsah. Pokud na vás odkazují stránky s vysokým rankem či vysokou autoritou, zvyšují tím váš rank či autoritu.

 

Zpětné odkazy je možné vybudovat několika způsoby:

  • registrace do katalogů
  • uveřejnění PR článků
  • výměna odkazů
  • koupě vysoce kvalitních tématických odkazů
  • budování odkazů na sociálních sítích

Ve všech těchto případech je třeba dodržovat několik základních pravidel.

 

6) Sociální sítě

Sociální sítě jsou všechny sítě, kde se lidé registrují a sdílí se svými přáteli různé informace, odkazy, fotky, videa atd. Mezi nejvýznamnější sociální sítě patří Facebook, Twitter, Google Plus, Delicious, Pinterest, Stumbled Upon, Instagram nebo YouTube.

 

Jak sociálních sítí využít ve svůj prospěch?

Na základě našich vlastních zkušeností jsme přesvědčeni, že interakce a zpětné odkazy ze sociálních sítí významně posilují vaše hodnocení ve vyhledávačích.

Doporučujeme interakce na následujících sociálních sítích:

  • Google Plus (google +1)
  • Facebook (facebook like)
  • Delicious
  • Twitter
  • YouTube

Lze předpokládat, že Google dává nejvyšší relevanci své sociální síti Google Plus (google +1). Mezi další sítě, kde se určitě vyplatí mít významnější počet interakcí, patří Facebook, bookmarkovací sociální síť DeliciousTwitter a v neposlední řadě i YouTube. Pokud dokážete natočit o své službě nebo produktu video a umístíte ho na YouTube, bude se videu počítat počet shlédnutí, počet lajkování a také komentáře. To jsou všechno cenné interakce pro vaši webovou stránku. Čím více interakcí, tím lépe.

 

Dále lze sociálních sítí využít také pro marketingové účely. Existují nabídky majitelů stránek na Facebooku nebo Twitteru, že odešlou vaše reklamní sdělení svým přátelům resp. followerům. Pokud je skupina početná, může se jednat o zajímavý poměr cena/výkon. Nejedná se sice již o klasickou SEO techniku ale výsledkem by mělo být to samé, tedy zvýšení návštěvnosti vašich stránek a o to tu přece jde.

Leave a Reply